Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

johanna & olivias lista

Vad är viktigast.

1.)
Träning, allting går efter träningens schema. Kan aldrig missa en träning. ALDRIG. Det går inte. Då dör man.

2.) Skola, Ja, det finns ju inte så mycket att välja på. Skolan måste man ju till.

3.) Sova, nej jag orkar inte, jag vill sova, jag vill sova, jag e trött. Visst det har kanske något att göra med punkterna ovan.

4.) Mat, ja det säger väl sig självt. Äta bör man annars dör man. Och äta gör dem. Kanske för mycket?

5.) Ullared, på en freadgskväll, vad kan ligga under det?


6.)
Emma, ett bakslag. Ullared har gått om mig. Jag ligger nu sexa. Livet är hårt, men jag ligger i alla fall före.. före.. .. . ... .. föreee... .. . städa?


Postat av: Olivia

emma, jag väljer INTE sova framför dig! du måste ha gått och blivit galen kvinna... och detta är en fredag manetmannen, av sååå många, vi är för fan varje helg typ xD

2009-10-16 @ 21:42:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha men du väljer allt det andra framför mig ? xD gasgav. jag kör runt på din moppe nu, kraschar den in i träd. emma goes wild !

2009-10-16 @ 22:04:26
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bara för att du väljer att göra ett prov som du vet att du kommer få IG på istället för att följa med till ullared. vad betyder de? jo, skolan går före för dej med. Och ofta inte mat också gör de? jag menar MAT. Hallå?!

2009-10-19 @ 19:16:46
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-