Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag vill inte sova. jag vill att det ska vara morgon.

Jag berättar imorgon, på morgonen.
Antingen kommer jag att vara deprimerad, eller så sjukt jävla glad att jag inte kan andas. Nu blev ni allt nyfikna va? Nej, men jag vet att det finns några där ute som vet. Berätta inte, för då förstör ni mitt moment här. Men sanningen är att jag aldrig kan vara lika lycklig som jag trodde att jag skulle få bli, och jag är ledsen i mina ögon för det. Jag är ledsen att jag inte kan hålla mig tillbaka. Förlåt..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-