Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag blir så förrrbannad

Jag är så arg.
Jag orkar inte med våran bambatant. Hon är så sur! Varje torsdag är det pannkakor och varje torsdag får killarna tre stycken och tjejerna två stycken. Är könsdiskriminering i skolan eller? Är det inte dom som ska vara så bra på det. Idag bad Frida om att få tre stycken och det fick hon, sedan sa jag samma sak och det fick jag också,men sedan när Mathilda och Emmy frågade också (dom stod precis efter oss) så viftar hon med stekspaden och säger att det var slut på tre pannkakor till alla nu. Vi frågade varför killarna alltid fick 1 mer pannkaka än tjejerna och då svarade bara surtanten att Neej, tjejerna får allt hämta mer om de vill ha en till. Och sen fnös hon bitchigt. Sedan kommer någon kille fram och får tre stycken köttiga pannkakor på sin tallrik, och sedan frågar hon om han vill ha en till! Jag orkar inte. Äter killarna mer än tjejerna eller? Och varför får då inte alla bara två stycken och att alla får hämta mer sedan, jodu det kan man undra, jag (inte hatar) ogillar det här sjukt mycket. Nästa gång ska jag få 5 stycken på tallriken. Häxan Surtant ska få smaka på sin egen medicin, om hon ska vara så sur och jobbig ska jag också vara det.
Jag vill bara göra köttbullar av henne.
Åååh.


Postat av: Frida

OCH KÖTTBULLAR SKA DET BLI!

2009-10-01 @ 18:57:08
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-