Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

HAHA

Jag hade möte idag med studievägledaren och missade den första kvarten på gympan. Gympaläraren sa att jag inte behövde vara med eftersom att de ändå skulle sluta tidigare, så jag satte mig ned vid kanten och tittade på på den grymmaste gympalektionen någonsin. De sprang, de hoppade, armhävninger, upphopp, sittups, 90 grader, vatten och samma runda igen. Där satt jag och såg på.

Postat av: Frida

du är hemsk, kvinna!

2009-10-21 @ 06:59:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-