Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

godnatt alfons åberg


Nu ska jag gå och lägga mig, sova riktigt länge, eller till 6, och sedan ska jag vakna, gå till skolan och ha en så bra tisdag som möjligt. Vanligtvis så brukar tisdagar vara den jobbigaste dagen, men man kan ju alltid hoppas på något slags mirakel. Btw, (''that FYI means By The Way''(Wildchild),) Så minns jag dessa Alfonsprogram. Älskade dem, som om det var en Idolfinal på tv. Detta var min favorit, och det får bli eran godnattsaga ikväll.
Haha, njut nu. Bli det där barnet inom dig och titta på lite Alfons Åberg.

Postat av: Erika

Vilken otroligt grym bloggdesign du har!!! :)

2009-10-19 @ 22:35:15
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men naaaw!! Jag ÄLSKADE Alfons när jag va liten!

2009-10-21 @ 23:06:18
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-