Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

god morgon?

Jag sitter vid datorn och fixar lite med läxor och lägger märke till klockan, som är 20 över 8. (bussen går 29). Jag ser ner på mig själv och märker att jag inte har på mig byxor och att min väska ligger upp och nervänd på golvet med alla saker runt omkring mig. Jag sitter ändå kvar ett par minuter och stäger sedan av datorn på knappen när jag märker att klockan harn slagit 25. Jag springer in till min garderob och försöker desperat dra på mig ett par nytvättade jeans över min vackra mcdonalds-byggda kropp och lyckas väl runt 27. Sedan tar jag bara upp väskan och springer ut genom dörren efter att ha låst och larmat. Jag springer ut på vägen och kommer ihåg att jag glömt mobilen precis innanför dörren. Jag överväger i någon hundradels sekund och springer sedan tillbaka. Jag möter min granne på vägen och han halvspringer mot bussen. Jag låser upp, larmar av, tar mobilen, larmar på, låser och springer. Jag ser varken min granne eller om mobilen lever men jag sprang bara. Jag kom ut på vägen igen och ser bussen precis åka in på busshållplatsen där uppe i backen. Min granne springer livet av sig och är nästan framme och jag laddar och går bakåt ett steg innan mitt startskott går. Shit vad det gick, jag sprang och sprang så fort jag kunde, min väska dunkade mot mig och jag flåsade som om jag hade sprunit 200 minuter på bandet inne på gymmet. Bussen började långsamt rulla ut på vägen men jag vinkade hejdlöst och han stannade bussen. Jag tänkte inte svika Frida och missa bussen, när jag hade tjatat så mycket på att hon inte skulle missa den. Jag kände hur det vibrerade i min ficka och jag tog upp mobilen efter att jag hade blippat busskortet och satt mig på en plats för att vila. ''Jag missar bussen'' från Frida.


Postat av: frida

men förlåååt.

ska inte missa bussen nån till gång i veckan!!

2009-10-05 @ 09:44:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-