Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

F.Y.I.

1.) Vad hände egentligen med att jag skulle gå och lägga mig direkt efter filmen. Nu sitter jag istället och funderar på om jag ska se en till film, och om jag klarar det utan att somna i soffan.

2.) Det är lördag och det enda godiset jag har fått i mig är en klubba, ett halvt godishalsband, några godisbitar från min syster och en chokladbit jag hittade.

3.) ♥

4.) Är det bara jag eller är det någon annan som är beroende av juice?

5.) Jag fick mitt studiebidrag den 20e och samma kväll hade jag 118 kronor kvar av alla pengarna.

6.) Jag tror jag tar mig en till film trots allt. Om jag inte hör av mig innan jag går och lägger mig så finns det två alternativ. 1, jag har somnat i soffan. 2, .. okej, det finns bara 1 alternativ.


Postat av: L

hahaha emma <3 jouice

vad heter låten? :O bra!

2009-10-25 @ 00:16:13
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Emma

Låten heter I'm still here.

Är med i skattkammarplaneten, ringer en klocka?

2009-10-25 @ 01:06:00
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: mårlind

jag gillar joooos

2009-10-25 @ 19:47:28
Postat av: mårlind

jag gillar joooos

2009-10-25 @ 19:48:01
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-