Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

förklaring

Jo, jag vet vad ni tänker. När klockan är 8.26 så är den väl snart halv? Jo, till och med jag kan förstå det, men om sanningen ska fram så skrev jag inlägget en stund innan och glömde bara att publicera det, så jag gjorde det precis innan jag skulle gå.
Fast det där var inte heller helt sant, för jag gick inte förrän halv 9 ändå. Fridas mamma skjutsade oss till skolan och tur var väl det, för annars vet man ju inte vad som skulle hända. Frida har väl ungefär passat tiden till måndasgbussen en halv gång.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-