Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

don't worry, be happy

Idag åkte jag till tandläkaren igen. Då tänker ni Sa inte hon att hon skulle till tandläkaren nästa gång i januari och att hon var lycklig över sina första 2 månader av tandläkarfritt på nästan 2 år? Jo, men sedan var det det där med att man inte får äta hårda eller sega saker för då finns det risk att det går sönder. Så jag åkte dit och lagade min metallsak och sedan gick jag vidare till Johanna och var där tills hon skulle på träning. Vi tittade på Freaky Friday och spelade kort. Självklart vann jag, I'm the champion.
Även om jag tog en buss som gick vid halv åtta så var det kolsvart och sjukt kallt ute långt innan det. Vart tog hösten vägen? Nu är det ju vinter.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-