Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det blir inte mycket text idag..

Tog mig faktiskt ut idag också, och tog lite kort på världen. Inte de finaste jag har åstakommit men det blev något som gick att titta på i alla fall. Haha. Klicka på de små bilderna för att se större.




Postat av: Isabelle

Fina bilder! Tycker verkligen om redigeringen på sista också :)

2009-10-28 @ 22:15:14
URL: http://ekstromisabelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-28 @ 22:26:04
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-