Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det är klart jag har koll

Jag satt bänkad framför Johannas TV vid kvart i fyra idag. Då ringde telefonen och Johanna sprang och svarade. Det var till mig, mamma, som ringde och påminde mig om att jag skulle hämta Sara senast halv 5. 45 Minuter senare. Jag svarade något i stil med ''Självklart'' eller ''Klart jag hinner''. Sedan lägger jag på och vi kollar busstiderna direkt. Det skulle gå en buss om en kvart (det tar ca 7 minuter att gå till busshållplatsen om man går fort) Sedan tittade jag ner på mig själv. Pyamas och håret stod åtalla håll på mitt huvud så att jag knappt vågade att se mig i spegeln. Men en halvtimma senare står jag på Bräckaskolans parkering och kollar ut över den tomma skolgården. Tänk att det var mer än 4 år sedan som man sprang där.
Sedan hämtade jag min syster, inte helt utan protest, men det funkade och vi promenerade hem tillsammans i solnedgången.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-