Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

alltid redo

Popcornen är poppade, mjukisbyxorna är på, colan är öppnad och maraboun i handen. Emma är klar och redo för dagens fredagsfinal i Idol 2009. Idag ska Schlager-Camilla ut, vare sig hon vill eller inte, annars kommer jag att bli något arg. Men det tar vi då, nu kallnar mina popcorn så det är bäst att någon äter upp dem. Puss och Kram *hoströstapånicklasochcalleochtovehost*. (lite förkyld, så det blir konstiga hostattacker)

Idag är det Michael Jackson tema. Kan bli något intressant, jag har inte sett någon i idol lyckas med en Michael Jackson låt ännu, så vi får se.


Postat av: Frida G

Vadå Calle?!?!?!?! ÄR DU TYP DUUUUUM??? :O :D♥

2009-10-16 @ 21:13:57
Postat av: Emma

calle e asball :D

2009-10-16 @ 22:01:46
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Frida G

NEJ CALLE ÄR DÅLIG :D

2009-10-17 @ 11:27:58
Postat av: Emma

Håll käften. Calle e asbra, så sjukt ball :D det här är min blogg, jag bestämmer! ;D

2009-10-17 @ 12:21:53
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-