Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

803

Så många inlägg har jag lagt in på den här bloggen om jag publicerar detta. Alltså ifall ni undrade då, annars fick ni bara lite onödig information att tänka över.
Jag tog som sagt ut min tandställning, lite pin, med får man lida igenom för att bli fin ellerhur? Sedan tog jag min sista livmoderhalscanserspruta (oj vilket långt ord), och sedan blev det storfika på linnéas. 10 Kronor/st på alla varor, mat, dryck, kakor, glass..
Det blev 4 kakor och sedan fin äpplejuice som Frida hämtade till mig. Det var Jag, Frida, Johanna och Olivia som satt vid ett bord, vi hade väldigt roligt. Kanske för roligt med tanke på att vi blev tillsagda av en tant som satt på bordet brevid att hålla tyst. Vadå, är det olagligt att skratta nu också?

Min, Johannas och lite av Olivias köp. (och olivias hand)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-