Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

torsdag (woho pannkakor!)

Idag var det torsdag. Eller sist jag kollade så var det fortfarande det but who's counting? Det var samhäll först, där vi, som förra veckan, såg ett nytt avsnitt av "mamma till en mördare". Hemska de där avsnitten, de har verkligen tagit de jobbigaste fallen. Men sedan hade vi matte och efter lunchen (pannkakor woho!) så var det mediekunskap och efter det så drog hela klassen och dansade lite streetdans vid Kungsbackas Brottningsklubb. (det var obligatoriskt, ifall ni började undra) Det var ganska kul, speciellt att se alla andra dansa. Haha, vissa hade ju inte rytmen så att säga. Jag erkänner inte själv att jag har det, eftersom att det gick väldigt fort med armar och ben och bak och fram men det viktigaste är väl att ha kul right?

Oliver och en något rädd Ryssen.


Jag och Dagge Daggelito i danssalen.

Postat av: Anonym

HAHAHHA DUBBELHAKA! Mahahhahahha^^

2009-11-26 @ 21:38:11
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-