Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tom torsdag

Det är tomt, även om jag tänker mest på vad som händer ikväll så kunde jag inte lägga märke till att vi bara var 16 pers på samhällslektionen idag nu på morgonen. Och igår var det nästan full klass (32 elever i hela klassen). Det var ganska tyst och tomt för en gångs skull och med tanke på min magverk och huvudverk så var det ganska skönt.
Just nu är det rast till 10 i och jag sitter och toklyssnar på Paramore på Fridas Ipod.

Ignorance, is your new best friend.

Postat av: annie

paramore is tha shit!

2009-11-19 @ 14:17:41
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-