Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tjejmiddag

Tjo bre.
Nu får jag gå in i dushn så att jag är freaky freaky fresh när jag ska hem till Lisa vid halv 7 på tjejmiddag. Supernajs, kommer dock inte lika många denna gången som förra, men vi får ju göra det bästa av situationen. Jag orkar inte ta med mig någon kamera, men jag litar på att någon av de andra har med sig det, så jag snor lite bilder av någon annan sen.
Nej, nu ska jag ju åka om en timma så jag får öka nu. See you tomorrow broos.

Förra tjejmiddagen hos Lisa. (som senare kom att kallas huliganfesten) 

Postat av: annie

hahaaha, hoppas ni hade roligt xD och min min på den bilden e inte ok, bara så ni vet :)

2009-11-17 @ 10:51:08
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-