Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

sudda sudda bort din sura min

Nej, nu måste jag börja bli lite mer positiv tycker jag allt. Det ända jag gör hela dagarna är ju att klaga. I alla fall på dessa jävuls-tisdagar. Nu får vi skratta lite.

se klart hela också, jag höll på att dö sista sekunderna.


0.13 & 0.30. Jag ramlade bokstavligen av stolen. (skrattet kan ha att göra med oboyen, but still funny!)


En klassiker som aldrig blir gammal. Aldrig.

Postat av: Frida

hahaha, första filmen är såå lunchen i skolan!

2009-11-10 @ 23:00:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-