Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

silence is a scary sound

En utav mina droger idag. Så himla skön e Danny när han kysser Dougs kind. Det ser ju ut som om Doug ska skita på sig. Eller det kanske han gör? Ännu ett olöst mysterium.

Låten är så sjukt bra i alla fall. Och då behöver man ju inte bry sig om han skiter på sig eller inte.

Postat av: Frida

Fint hår, bruna ögon, (piercing), snygg, musikalisk... vissa har då allt. Underbart.

Nu ska jag gå och lägga mig Emma. Och jag hoppas verkligen att du gjort Yrkesroller...(!!!)

2009-11-12 @ 23:04:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-