Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

little girls depend on things like that

Ja vad ska man säga om dagen. Jag gick och lade mig ganska tidigt igår så jag är inte så trött än, men jag har fruktansvärt ont i huvudet, fick det precis. Och när jag tänker på vad som händer imorgon så skakar hela min kropp. Jag kan inte förstå det.
Idag var det skola (nähä?) och i gjorde inte så mycket över det vanliga. Svenska - Matte - Medieproduktion. Slutade 3  men stannade kvar och väntade på bussen till stationen med Frida. Det var det värt för det regnade som tusan ute och det blåste minst lika mycket. Sedan lånade jag fridas paraply när jag skull bege ig till kungsmässan, jag kan ju inte direkt påstå att det hjälpte för jag hann gå ungefär 3 meter, sedan vände det sig ut och in. Som tur var så var det redan sönder så hon märker kanske inte om det är lite mer sönder än innan. Frida, om du läser detta så kan du låtsas om att du inte gjorde det. Sedan så var jag på kungsmässan tills min kära 17.47 buss gick och jag åkte ifrån mina vänner Johanna och Olivia.
Jag har väl inte så mycket mer att tillägga.

Pussla en kram.


Arne och Ernst. (Frida och Dagge)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-