Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag ogillar tisdagar

Men den här funkade faktiskt ganska bra. Jag väcktes av mamma klockan halv 7, en halvtimma efter att jag ska ha gått upp. Så jag hann inte duscha, äta eller lyssna på Knappen och Hakim. Jag gjorde mackor som jag skulle ta med mig men glömde dem förståss precis innanför dörren när jag sprang till bussen. Frida var sjuk idag, så jag åkte själv, sedan väl framme i skolan så var det svenska, där vi har grammatik. Efter det så var det matteprov, nationellt, i statistik och sånna där linjer och prickar. 
Sedan var det lunch, lasagnen var stark, men gick ner ganska lätt eftersom att jag inte hade ätit någon frukost. Sedan satte jag, emmy och mathilda oss på några röda kuddar och hade ryck i ungefär 1 timma, innna vi gick in på engelskan. Där vi skrev lite papper och snackade om danska och norska. Sedan var det dax. Vi, en dag efter alla andra, fick skolkatalogen. Även om man redan har sett de flesta bilderna på facebook så är det ändå en speciell känsla att få skolkatalogen. Vi han kolla igenom den lite, men sedan skulle vi ha gympa och det var volleyboll som stod på shemat. Mitt lag förlorade alla matcher, men OM vi hade roligt i alla fall. Efter gympa så skulle jag till gymmet. Matilda, min träningspolare, har opererats så hon kunde inte vara med. Så jag fick ta mig igenom allt själv. Trevligt. Nej inte särskillt, det var ganska ensamt, men strunt samma. Jag missade bussen till stationen, men det kom en till, som inte stod med på listan. jag kom till stationen vid halv 6 och det går ju en 742 då. Det var dagens roliga. Förutom att jag träffade på John på bussen. Trevlig grabb det där. Rolig också, vi satt och tittade igenom skolkatalogen under hela resan och hittade nästan alla från våran forna klass. Det kändes lite sorgligt ett tag där. Att alla hade gått skiljda vägar. Men, livet går tydligen vidare. 
Sedan sa vi farväl och jag hoppade av bussen, åt middag, duschade och nu sitter jag här, beredd att springa och ta ut diskmaskinen när som helst. Jag SKA ha de där 50 kronorna!

Det här är Oliver. Jag orkade inte vända bilden, så ni får helt enkelt vända på huvudet.

Postat av: Tilda

Duktigt att du gick själv! :) jag hoppas att jag kan gymma snart igen...! har du köpt nått nytt kort eller körde du på enkelbiljett?

2009-11-04 @ 12:30:06
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är nu lycklig ägare av Silverkortet :D

2009-11-04 @ 12:35:13
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-