Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag är ett päron

Idag hade vi bara en lektion i skolan. Sedan slutad vi och jag åkte hem. Till min fasa så kom jag på att jag skulle ta min svininfluensaspruta idag, så det blev på nästa buss till stan tänkte jag. Men nej, den missade jag precis i farten och var istället tvungen att åka moppe i 17 minuter in till Kungsbacka. Kallt. Jag fick min spruta och sedan begav jag mig till Kungsmässan där jag träffade på Dagge och Stekis, som jag tog en glass med och sedan tog vi några varv runt ibland affärerna innan jag åkte hem, i regnet, mörkret, blåsten och med mina underbara tunna leggings på mig. Det var ju inte precis höjdpunkten på dagen, och nu sitter jag här och hoppas på att inte bli sjuk av den där sprutan som många har blivit har jag hört och sett.
Imorgon ska vi simma sista lektionen. Simma med en arm?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-