Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

gotta live to party

Kom just hem från Olivia och ska strax dra och sova. Men jag kände att jag inte hade fullbordat mitt spelmissbruk riktigt idag så jag fick sätta mig här och spela lite Bejeweled först. Sedan fick jag för mig att uppdatera och här sitter jag nu, med min snygga elvis lugg och kommer int på något särskillt nödvändigt att skriva. Imorgon, eller senare när jag har vaknat, eller blivit väckt, så ska jag och failjen dra iväg till någonstans och fira lite farsdag.
Vi ses väl imorgon då? Ifall jag inte får en komet i huvudet.

gud vad cool jag är

Postat av: Olivia

när jag blir stor ska jag bli precis som emma grann, hon e bara såååå COOL !!!



älskar älskar dom xD

2009-11-08 @ 00:59:07
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-