Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bilder och text (påhittig rubrik)

Jag sitter här, äter avokado, dricker oboy, och försööker komma på en bra rubrik som ska beskriva dagen men jag lyckas inte särskillt bra.
Så jag får väl komma på det sist, vilket jag inte brukar göra så det kommer säkert ta extra lång tid att skriva detta inlägget och jag vill faktiskt dricka min oboy nu. Så jag lägger bara in lite bilder med text.

Så här går det när man är sen till bussen. (har fortfarande inte klippt färdigt dem)


Random bild tagen på matten.


Marcus (verkar tycka att mobilspel är roligt?), Hubbe (ser ut att dreggla över något), Oliver (linslusen)


Sedan drog jag till madre på jobbet och jobbade en timma innan jag tränade med Tildur Vildur. 20 minuter på bandet idag med, jag är lite stolt. Även om jag fick håll efter de där 2 mackorna och den varma chokladen. Och då har vi inte ens snackat om vaniljdrömmen som jag fick också.

Postat av: Olivia

får man kaka OCKSÅ?

2009-11-17 @ 23:40:50
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-