Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

'' Twilight trollbinder unga tjejer ''

Eh, jag känner mig inte alls träffad..

 

> Här ser du hela artikeln <

Eh, nej jag är verkligen inte besatt av allt som ahr med twilight att göra. Jag sitter verkligen inte och tittar på filmen och lyssnar på låtarna i skolan. Jag sprang verkligen inte till posten och hämtade boken när den hade kommit. Jag är bara inte sån liksom.. *host*
Om jag skulle varit besatt så skulle jag till exempel haft såna här bilder på min dator, och de här låtarna i min ipod längre upp. Åh, vem försöker jag lura? jag är helt såld.


Vi bara dör och dör, men det är ju inte vårat fel.
Han glittrar i solen..

Postat av: solglittrarN

dyngo!

2009-05-26 @ 20:11:14
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-