Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tisdag & back on track

Hallojsan, nu är jag tillbaka från tänng och redo att skriva ett litet inlägg om dagen. Sovmorgon utan oboy började det med, ingen bra start på dagen för min del. Men jag var ovanligt idig till skolan och svnskan & engelskan gick ganska fort. Vi läste mest & skrev lite novell. Sedan va det Fiskpusdding till lunch och dagen fortsatt md No. Segis & sedan matte, dä vi inte fick gjort så mycket mer än att ta fula kort och kasta stolar på varandra.. (bilder). Dagn avslutads med en So-lektion där jag blev klar med lite eu-uppgiter så nu är jag helt klar med allt inom so för hela grundskolan. Najs. Jag gick hemmåt och kom på att jag inte fick dicka oboy, kom in i en kort depression och det hela slutade md att jag drack ett glas jjjjoos. Suck, hur ska jag klara en hel vecka? Jag kommer dö.


ha det.

Postat av: Barkman

SÅ JÄVLA KLOCKREN! Jag började gråta när jag såg sångenen till 9b1

2010-01-15 @ 23:04:35
Postat av: Barkman

SÅ JÄVLA KLOCKREN, jag började gråta när jag såg sången till 9b1

2010-01-15 @ 23:05:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-