Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Taylor Swift

Jag förstår inte riktigt varför hon blev känd på låten ''love story'' för det är inte den bästa av hennes låtar enligt mig. Men det var så jag upptäckte henne ordentligt i alla fall. Här är några andra av hennes bra låtar, ursäkta att det blev Twilight-versionen av dem, men jag får väl skylla ifrån min lathet på att annars skulle kanske ingen kollat på dem, faktiskt. Men det är dem värda, brabra låtar, 4 av 5 toast.
 

Fresten så passar låtarna till Twilight. Vissa i alla fall..  Hö hö hö.
Taylor, you go girl!

Postat av: Lollo

älskar taylor swift

älskar twilight

2009-05-08 @ 17:41:26
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

ååååh <3<3<3<3

2009-05-08 @ 18:16:46
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-