Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

söndag i ett nötskal

Vaknade upp utav värmeslag och kramp i en säng någonstans på landet. Efetr några sekunder kom jag på att det var i Olivias hus jag låg och försökte sova. Tre pers i en säng var inte så smart after all. Alla vaknade upp med ont överallt och hade knappt sovit något alls.
Efetr lite tv så gick vi upp och åt frukost i form av hönekakor med ost & skinka + oboy. Mmmmumma. En kort stund efetr det så avr vi tvugna att åka för jag skulle på släktmiddag klockan 1. (klockan var kvart över 12). Så vi brummade hem till mig på mopederna och jag tog en 5-minuters dusch och klädde på mig en klänning innan jag sa farväl till mina vänner och åkte iväg till Onsala Herrgård. Där väntade Mormor, Morfar, Farfar & Marieanne. Vi åt och åt och åt i ett supervarmt hörn av hergården och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag var vääääligt trött och satt mest och nickade. Till efterrätt fick vi vanilj&vitchoklad panacotta med jordgubabr och blåbär. Åh vad mömsigt. Men det var trevligt trevligt. Sedan åkte vi in till kungsmässan för att handla lite mat, men jag drog till h&m för att köpa mascara. Vem träffar jag inte på? Jo, Johanna + mamma och syster. Det var inte längesen.
Åkte hem och nu stetr jag här och önskar att jag inte tog med mig allt mitt godis till olivia igår.
Men vänta! Jag har toblerone i väskan. Yeeeey me !

Sov gott.  

Postat av: Olivia

för att sammanfatta alla tre (eller fyra) inläggen som du har skrivit, så kan jag säga att detta va en minst sagt minnesvärd, åh så minnesvärd helg :D <3

2009-05-31 @ 21:45:35
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-