Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ryktet var en lögn

datorn ska med till skåne så vi ses troligtvis varje kväll i alla fall om ni har tur. Jag håller på att ta emot bilder från johanna från fotbollsmatchen idag (se några inlägg längre ner). Så jag lägger in dom där nere sen. (ifall ni tänkte anteckna) Annars ska jag nog packa klart lite saker & sen drar jag och sover. Jag får se till att läsa engelskaboken i skåne i alla fall, fö book-reporten ska vara inne på tisdag. Tillsammans med novellen, jihaaaa.
Jaojao, jag får väl börja langa bilder,
Kram&puss - bomullstuss.

ps: Olivia, på fredag kommer det stå en hink med kattmat i uterummet tillsammans med en dunke vatten. Fyll på vatten & mat och klappa gärna katterna ifall du ser dem, så mår dom bättre. Stäng inte dörren helt när du går så att dom kan gå ut och leka. För mer info finns jag på mobilen ;) .ds

Postat av: Olivia

ska försöka komma ihåg dedära ;) ha de så kul!

2009-05-21 @ 12:05:41
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-