Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emma testar

hallå, jag ahr inget och göra, så jag snodde ett ''litet'' test från någons bilddagbok som jag tänkte svara på här. Tidsfördriv AB

50 frågor om det mesta


1. Ditt namn? Emma

2. Födelsedag? 13 feb

3. Datum idag? 8e Maj - 1 månad till brännö!

4. Vad gjorde du innan du började göra det här testet? Skrev ett annat inlägg..

5. Favoritlåt just nu? ooh, svår fråga. Skulle nog säga Shake it - metrostation. får mig alltid på bra huumör.

6. Vilken låt tröttnar du aldrig på? Here in your arms, alltid lika bra

7. Vad vill du ha just nu? Godis

8. Har du husdjur? ja, 2 myskatter :)

9. Har du pojkvänn/flickvänn? nejnej

10. Vilken var höjdpunkten idag? Polly!


Vad var det senaste du..

11. såg på tv? Nåt på disneychannel, minns inte

12. Åt? en banan

13. drack? oboy

14. lyssnade på? Breathe -Taylor Swift, om du menar låt, annars min bror som sitter och pratar med sig själv medans han spelar xbox.

15. sa till någon tjej? haha, hejdå.

16. sa till någon kille? neej petter


Vem var den senaste du..

17. Pratade med? Sara

18. Pratade i telefon med? Johanna

19. smsade med? Min bror

20. kramade? Olivia

21. frågade vad klockan var? Johanna


När var senast du..

22. Var utomlands? Typ en månad sedan, usa :)

23. Hörde någon säga Jag älskar dig till dig? Jag tror min katt just viskade det i mitt öra.

24. Spydde? Hmm. När jag hade ätit jordnötter senast

25. Kramade någon? kvart i 3 idag

26. Drack vatten? idag på lunchen

27. Tittade på simpsons/familyguy?  igår

28. Tittade på tv över huvud taget? imorse

29. Lekte Kurragömma? haha ingen aning


Skriv en som ..

30. Du Litar på till 100%: Johanna

31.du Kramade idag: Annie

32. du Skrattade med idag: Olivia

33. du Skrattade åt idag: Mårlind

34. du tycker är söt: Wimar

35. du tycker är snygg: en lerig olivia

36. Är korkad: vågar jag skriva?

37. Du tycker är rolig: Norman

38. Du tycker om: mamma


 

39. Vilken var den senaste filmen du såg? Dantes Peak

40. Vilken film vill du se, som du redan har sett? Twilight...

41. Vilken film vill du se, som du inte har sett? 17 again & Kenny beginns ;)

42. Vem är din kändiskärlek? Som de flesta tjejer är jag väl förälskad i Robert Pattinson & Zac Efron *dräggel*

43. Hur mycket pengar har du i plånboken idag? 2 eller 3 kronor kanske

44. Skriv upp allt du har ätit idag: men nej; 2 korvmackor, 1 stekt ägg, makaroner, ketchup, 1 banan, polly.

45. Skriv upp allt du har druckit idag: Jouice, Oboy, vatten

46. Tycker du att detta testet är roligt? Men gissa..

47. Varför? haha, för att jag vill

48. Lyssnar du på musik just nu, och isåfall vad? Jusst nu är det If you seek amy - ''brittan'' på listan.

49. Vad är klockan? 16.17

50. Hur lång tid tog det att göra testet? 18 minuter eller nåt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-