Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

besatta jag

Eftersom att alla mina inlägg hela den här veckan har handlat om twilight så tänkte jag mata er som inte är så väldigt intresserade av det också. Vilket kanske inte är så många, eftersom alla älskar twilight.
Nä nu ska jag sluta prata om det och ta upp något annat istället. Då tänkte jag berätta om min skoldag, men det mesta jag gjorde var att läsa, så där har jag inte så mycket att berätta. Och om jag ska berätta vad jag gör för tillfället så sitter jag och tänker på boken och lyssnar på 'I'll be your lover. too' med robert pattinson.
Alltså, det här är inte så lätt, och jag antar att det hät blir det 6e inlägget i rad som handlar om twilight, fast det egentligen inte var menat. Doh!
Men, vad ska jag göra då? Hm.. Jag kanske lägger in lite mer musik, eller fortsätetr jobba med klassfilmen som måste bli klar snart.

åååh, nu skrattade han i sången.
jag dör.

Postat av: Louicce

haha. emma du är besatt! men det är vi alla!

2009-05-28 @ 21:51:46
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-