Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördag morgon

jaha, då var det helg igen, det är bara 3 helger kvar sen är det sommarlooooov. gött, fast sorgligt, det går inte att bestämma sig. jaja, jag lovade Olivia igår att möta henne utanför hotell halland (hon är på nån kickoff med sitt gymnasiumgrejs) klocan 11, men jag insisterade på att jag kunde komma klockan halv 1. Jag är väl för snäll. Jag borde åka snart men jag orkar inte tanka moppen så jag tror jag tar bussen som går 12.28. Snäll mot miljön också, herre gud vilken dag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-