Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

imorgon.

imorgon är det friluftsdag. jag slår vad om att vi kommer uppleva mycket skratt som vanligt, i för sig så brukar inte 9b1 undvika skratt men under de här dagarna så blir det oftast något litet extra, så jag får väl dra och ladda min kamera sen antar jag.
Det här året får man tydligen inte extrapoäng om man är naken, som det brukar vara, men det kanske inte hindrar oss. Det finns ju ingen regel om att man inte får vara naken. Killarna snackade om några jätteblöjor för några dager sedan. Ja, jag antar att vi bara får vänta och se. Det kommer nog bli skoj i alla fall, det är jag säker på. 
Här är bilder från förra årets friluftsdag. 
 
intressant..

(ps. jag lyckades skriva ett inlägg om något annat!)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-