Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I can't breathe without you

.. but I have to breeeeeeeathe without you (var bara tvungen)

Hejsan hoppsan Karlsson.
Idag var det nationellt i Kemi som de flesta vet. Herre min skapare alltså, jag höll på att avlida. Och det sista han säger när han delar ut (de 12 sidor långa!) provet är ''Jag tror att ni kommer tycka att det är lätt '' Ursäkta, men när senast var Kemi - k.e.m.i, lätt? Skrattretande.
Provet i sig var segt. Sista uppgiften var, ja vad ska man säga? ..Intressant. De flesta sket i den, t.ex. Annie som skrev en liten dikt till Stefan där istället. haha. Men Annie är ju som hon är.
Sedan hade vi en 1 timma & 40 minuter lång rast då vi åt pizza i bamba och gick hem till mig en stund. Hoppa lite studdsmatta, gunga och åt glass. Trevligt värre. Sen var det No (igen) och Matte, sist So, där jag faktiskt orkade jobba ganska mycket. Nästan värt en applåd tycker jag allt.
Sedan slutade vi och ännu en jobbig tisdag är över. Nu är det bara 3 tisdagar kvar i 9an + niornas lunch dan innan skolavslutningen om det räknas. Känns läskigt.
Jaojao, nu ska jag snart äta några pannkakor & dra till träning.
hare bra - jättebra.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-