Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej

Jag sitter här och lyssnar på fin musik och regnt utanför medans jag målar bilder som måste lämnas in imorgon. jag satt och filosoferade lite om livet när kom på att om exakt 2 veckor och 3 timmar så är balen. Då har vi redan haft en skolavslutning och nästan allt är slut. Då är det sommerlov, om 2 veckor är det sommarlov, fattar ni vad skönt? Fast, ändå jobbigt, fast ändå skönt, fast ändå  konstigt. Det kommer inte bli lätt att säga farväl till alla men det kommer vara så härligt med sommarlov så jag hoppas att det öveväger sorgen att lämna 9b1. Inte särksillt troligt, men ändå.

Nej, nu ska jag väl dricka oboy och fortsätta med engelskan som också ska vara inlämnat imorgon. Suckface. Men jag tar nog en kort *host* paus och läser lite bok. Jag såg på baksidan att det stod :
Varning! Vansinnigt beroendeframkallande!
men nu är det ju redan försent.
doh.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-