Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej hej måndag hej på dej måndag

hej baberiba.
idag är det måndag, fortfarande. Eftersom att jag inte har något intressant att beräta så ska jag berätta om min dag för att ha något att skriva om. Okej, var det bara jag som inte fatta den förra meningen? haha. Okej  i alla fall.
Jag gick upp I TID imorse! Woho, living the deram, jag han tillochmed duscha och blev ändå inte alltför sen. Jag vet inte avrför jag skriver detta, kanske för att jag är stolt eller nåt.
Jag kom i alla fall till skolan i ett stycke och då hade vi So som bara bestod av redovisningar, sedan var det skojfoto, och självklart så hade alla killar ''glömt'' att det var det så dom hade inget med sig, jävla tråkisar! Men Jocke fick på sig lite smink & Putte, eh ja gjorde sin grej, så det kanske inte blev supertråkigt i alla fall. Men efter att ha sett allt från jesus, talibaner och halvnakna till batman superfjortisar och nästan helnaknaså kom vi fram till att vårat kort nog var det tråkigaste av alla. Men, det är ju trots allt 9b1 vi snackar om, vi kan alltid överraska.
Carro fick ett bra kort på alla så jag kanske fjäskar lite för henne och får det senare ikväll så ni får se den roligaste klassen någonsin som är tråkigast. Det ser man inte varje dag.
Efter skojfotot tog vi porträttfoto och sedan sprang jag hem för att ta moppen till kungsbacka och ta syntest, men det vet ni ju redan, eller ni som har äst inläggen innan.
När jag hade kommit tillbak till skolan så fick jag veta att mina vänner hade fått den bästa tiden av alla på skolan på orienteringen (måndamorron, men ändå) Och det ska bli så kul att springa banan helt ensam på onsdag. Längtar.
Det var spanske, och jag kan int säga mer än att vi busade ganska hårt med kerstin, men vi tog den fega och säkra vägen tillslut, hö hö hö.
Sedan var det Svenska, där jag bara läste, och sist no, som vi tydligen ska ha prov i på torsdag. JAG ÄLSKAR KEMI :D




pusshejdå .


Postat av: Anonym

hahahhahaha papper!!! klockrent xD

2009-05-04 @ 21:38:58
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-