Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej alla glada

hallåjsan.
Jag är i full gång med massa grajjer just nu så jag glömde helt bort att uppdatera. Onsdagar i skolan betyder en ganska lugn dag. Fast det började med Oförberett prov i Spanska, och jag lyckades få ihop en liten text i alla fall hoppas att den var bra också. Sen var det Gympa och Malin hade egenlektion i handboll. haha, shit vad svårt handboll är, man fattar ju ingenting. Men hon gjorde en bra lektion ändå. Efter det var det Matte och självklart blev man utvald till att ha nationellt prov i matte - muntliga delen. Jag orkar verkligen inte, varför får man tunghäfta bara för att det är nationellt prov. Man blir ju hur rädd som helst för att säga fel. Nu är det gjort i alla fall och det känns ju skönt, eller nåt. Lunchen bestod av lasagne, gott och jag höll mig mätt hela dagen. Det var bara en lektion kvar, men ändå. haha. Vi satt och läste engelska böcker som man ska läsa ut inom 2 veckor och skriva en lång bookreport + lämna in en novell. Jipi. jaja, jag antar att det inte är något mer att göra än att läsa och skriva på sin fritid.

här är den enda bilden som togs idag, och inta raderades. varsågoda.


oj vad intressant detta inlägget blev, haha jag får bättra mig helt enkelt..

Postat av: Anonym

hahahah bilden <3

delat på tre emma...

2009-05-13 @ 21:40:12
Postat av: O

^^^^^^^^^^^^^^^^

2009-05-13 @ 21:40:34
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-