Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ett litet inlägg

Tänkte slänga in ett litet inlägg så här bara för att jag hade vägarna förbi en dator. Var på syntest för körskolan för en halvtimma sen och jag kom precis hem med moppen från kungsbacka. Kallt, önskar att jag hade haft mer på mig, men testet gick bra, hon sa att jag hade perfekt syn. Trevligt, jag som gick här och var nervös.
Nä men tänkte ta en kopp oboy innan jag sticker, för jag har faktiskt int druckit det på 2 dagar, jo ni måste tro mej, 2 hela dagar!
Oh my shit asså.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-