Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

en månad kvar

Om en månad är det den 10de juni, den sista skolavslutningen på grundskolan.
Om en månad så har vi gått ut ur portarna från smedinge.
Om en månad är det sommarlov.
Om en månad skiljs vi åt.
4 oförglömliga år.
I'll miss you.




Det går inte att beskriva den där känslan jag har av att jag ska kunna gå upp på morgonen och möta en annan klass en min egen. Eller den klumpen i magen av att jag bara har en enda månad kvar med er. Ni är kärlek.
En gång 9b1are alltid 9b1are.


Postat av: Danni

du får också ha ett bra slut på helgen, var lite seg på att svara :P kramar

2009-05-10 @ 16:06:59
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: Oliven

kul att du fick mig och lipa emma. 9b1 alltså <3

2009-05-10 @ 19:49:58
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-