Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

/emma

hejhej, från Olivias dator, jag sitter här och äter på lite överflödigt godis seda igårkväll. Kvällen spenderade jag hos Olivia & vi kolla på twilight & dog på samma gång. Mitt i filmen någon stans var vi tvungna att stoppa och dra ut en påse polly ur Zorros (olivias hund) mun. Kladdigt..
Filmen, vad ska man säga? Grymt jävla bäst.
Vi kollade på American pie och somnade till ersättarna på disneychannel någon gång vid 1. Det mest förbluffande var att vi vaknade innan 10 och var pigga.. weard.

Men jag skiver mer när ja kommer hem, nu ska jag klä på mig lite kläder.
Ha de bäst - fet präst.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-