Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

det tog mig 43 timmar

att läsa ut boken.

Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer.
416 sidor av perefekta ord skapade den här boken. Det måste ha varit den bästa boken jag någonsin läst och den enda boken jag någonsin varit så besatt av. Faktiskt det enda jag någonsin har varit så besatt av. Herre min skapare, jag tror att jag var helt och hållet hjärntvättad under de här dagarna, jag kunde inte lägga 1 minut på att tänka på något annat och jag hade alltid boken (som nu) inom synhåll, helst så nära mig som möjligt.
Jag tror att jag är kär i Edward Cullen.



Jag ska nu försöka komma på något att skriva som inte har med twilight att göra, men det kan nog ta några timmar, och vänta er inte för mycket nu för jag har inte funnit viljan att stoppa ännu.
find the will to stop.

Och till er som inte har läst den här boken, ska jag bara säga några saker. Jag brukar inte läsa böcker, jag hittar oftast inte något som gör mig intresserad. Jag har nog inte läst ut en bok (förutom engelska boken som vi var tvugna att läsa ut) sedan 3 månader tillbaka, och då tog det min säkert 1 månad att läsa boken. Jag säger bara till dig att du kommer inte kunna föreställa dig något så bra förräns du har läst det. Tänk dig den bästa bok du läst och gångra den känslan med 79 miljoner.
Läs den!

Ååh, jag tror jag dör.


Postat av: Anonym

TROR du är kär? emma, vi ÄR kära, just admit it ;) 79 miljoner också <3 haha

2009-05-28 @ 20:52:45
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

jajjajaja. jag erkänner. 8)

2009-05-28 @ 21:50:56
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Louice

Bilden :O var-hur-när-åååååhhh! ?

2009-05-28 @ 21:52:22
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-