Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

dagens ord: skinkludd

Svenska, sista lektionen och jag antar att alla var trötta.
Sara börjar prata om 'om det känns likadant att dra fingret mellan skinkorna och mellan brösten', självklart blir det hela en stor diskussion där alla pekar ut Sara för att hon tydligen brukar peta sig mellan skinkorna.
Då kommer patrik, alltid räddaren i nöden, in i gruppen och tar tonen.
'' Alltså, vem seriöst har inte petat sig i röven? ''
Jocke säger ''Jag'' och det leder till att alla pekar på Jocke och skriker
'' ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH ''.
Patrik var än en gång tjejernas räddare och hade fått över alla till Saras sida,  jo vad händer inte då? Sara tackar inte bara och går utan säger;
'' Är det bara jag som har skink-ludd? ''
Haha, behöver jag säga något?, klant, kanske räcker. Resten av lektionen går alla runt och säger skinkludd i alla meningar.
Haha, 9b1 in my heart.

Postat av: milding

HAHAHAHAHAH XD

2009-05-07 @ 20:12:10
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-