Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bara måndag?

Orka att det bara är måndag..
I alla fall, så började dagen med So, där Olivia redovisade sitt u-land. Tyckte det gick bra. '' Bangladesh eshporterar mesht '' he he he. Nä men det var bra jobbat, hon snackade länge och väl, tillräckligt länge för att dra över lektionen och rasten (5min). Men musik-johan var ändå sen så det gick bra.
Den här gången var det min grupps tur att stå där framme och öva. Trummor var lättare & svårare än jag trodde, men jag tycker att det gick ganska bra för en som spelat trummor ungefär 5 gånger i sitt liv (kanske 2 av dem seriöst). Jocke frågade till och emd efter min atograf. haha.
Dagen fortsatte med Gympa, och orientering, jag fjäskade till mig en plats hos mvg-orienterarna (johanna,palle&malin) Så jag kom in på mvg-tiden (troligtvis) 38 minuter. En förbättring på 27 minuter från förra veckan för min del. Fast då hade jag lite handikapp för ösregn och nerkylning. Men bra jobbat tjejer. Tummen upp för er.
Sedan var det nuggets, ohyeah, och dagen fortsatte med spanska, svenska & no. Jga orkar inte skriva om det, för det var ändå bara tråkigt.
Ni kan få lite bilder som jag tror att jag har någonstans, wait for it..


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-