Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tisdag hemma

Ååååhhh. Vad roligt jag har haft idag!

jag var halft magsjuk igår & stannade hemma idag för säkerhets skull & för att mitt huvud gjirde ont, men detta vet ni redan så lets berätta om min dag som halvsjuk.
Från 11 - nu har jag;
+ Löst en halv sudoku
+ Läst serierna i Göteborgsposten, och samtidigt såg jag till min lilla förvåning att han som skriver 'Hagbard' heter Chris Browne. Det tyckte jag var cool. Så målade jag den här fina tolkningen på en serie också ----->

+ Lyssnat på musik, mest Eric Hassle & Metro Station (Shake it)
+ Druckit Oboy, Kolbitar, Vatten & Juice. Ätit yoghurt, en rak banan & lite schteek.
+ Varit ute i 10 minuter, tog dom här bilderna bl.a.


inget och skryta med men ändå ..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-