Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Taco-fredag

Yess. och äntligen kommer min uppdatering som ni alla har väntat på. Om min fantastiska fredag, som inte var så fantastisk after all. Men helt okej, helt okej.

Jag ligger i sängen, sover som ett litet barn, när plötsligt dörren öppnas och mamma sticker in huvudet.
mama: '' Emma, klockan är 7 ''
emma: '' hmmmmeeererreeyyi ''
Om 1 timma skulle jag vara påväg till skolan. Duschen fick vänta tills senare på dagen, nu var det bara att göra sig iordning för dagen som gällde. Jag var sen som vanligt, när jag skulle gå var klockan 5 över 8 och jag grabbade tag i närmaste klubba och drog till skolan. Jag var såklart i tid, med ungefär 3 minuters marginal kommer jag in i klassrummet där vi ska ha 3 timmars nationellt prov i engelska. Det var seegt. Svårt & jobbigt. På vissa sidor ville jag bara hosta upp något. Hörövningen ska vi inte änns snacka om. Med tanke på att jag satt vid ett fönster som blev bombat av snöbollar så kunde jag inte direkt koncentrera mig. Men jag gjorde i alla fall mitt bästa, hoppas jag.
Det goaste var ju att vi missade alla lektioner utom bilden under dagen. Så efter proven var det bara att dra till bamba, där det förövrigt var Tacobuffe. Det gick inte så lyckat för paulines andra taco. Det blev lite obehagligt. (bilden till höger) 
På bilden startade jag, sofie & maria en klubb. '' Hata-sin-egen-bild-klubben'' Om någon är intresserad av att vara med, så är det bara att säga till.
Jag lyckades komma hem, nästan helskinnad & har mest suttit och ätit efterblivet godis & kollat på roliga kattfilmer, som den nedan här. Nu ska jag ner ock äta tacos igen.  
Kul liv.

OCH IDAG ÄR DET 2 VECKOR TILL FLORIDA !

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-