Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

söndags-depression

Allltså Söndagar.
Vad är dom bra till? Man bara går runt och är trött, kollar på tv, äter efterblivet godis och sitter framför datorn. Fast det kanske är så att man behöver en sån dag också. Ibland.
Veckan som kommer är vecka 11, tror jag? Och den kommer inte att bli lika jobbig som förra veckan, men ändå så ligger det där engelska nationella provet och gnager på fredagen. men, vad ska man göra? Det är bara att ta sig igenom och göra sitt bästa, för man kan ju knappast göra bättre än sitt bästa. Inte vad jag vet i alla fall...


Jag känner att detta inlägget inte blev särskillt intressant.
Men å andra sidan, .. Brukar jag bjuda på intressanta inlägg?

Postat av: din mamma

haha.. Söndagar betyder sovmorron(!!!) och träning..:)

Snygg stavning btw.. Det stavas depression ;)

2009-03-08 @ 21:46:39
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-