Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

så börjar en ny vecka..

Måndag igen. Alltid lika roligt att gå upp på måndagmorron och gå i skolan från 8.15 till 16. Living the dream skorpan, again and again. Det börjar med So, och sedan kör det på med Musik. Där håller Jag, Annie, Maria, Soffan & Emelie på att spela The final countdown. Annie på piano, Emelie & Sofie på Elgitarr, Maria på bas och jag på trummor är det tänkt. Jag vet, jag har skrattat över det lika mycket som ni. Jag - Spela trummor? Haha, jag visste inte ens att trummorna lät olika för några veckor sedan..
Efter den roliga lektionen var det Gympa, Yiiiihaaa för redskap. Man slår ju ihjäl sig. (jag är väldigt posetiv idag känns det som). Efter (jag hatar)pyttipanna lunchen så var det Spanska, redovisa och översätta texter är ju så roligt. Speciellt när det är svenska efter, som läraren har bytt ut mot engelska. Ingen fungerande pennväss heller. Sedan var det No. Annie sov lite och vi hade kul medans vi pillade på henne och skrattade.
Sedan fick vi äntligen sluta och nu har jag bara suttit här och druckit Oboy & ätit paj. Snart ska jag träna. Åååh, vad jag längtar..


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-