Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

rolig rubrik

Idag är det tisdag. Det betyder sovmorgon och idag blev det också en morgonrebus som du kan se om du skrollar ner till nästa inlägg.
Skolan är ju så grymt seg på tisdagar. Man vill bara hosta upp en groda med ett ben och kramp i hälsenan eller nåt. Svenska-Engelska-Matte-No-So. jag tycker inte att man ska sparka på någon som redan är trött. Taskigt värre. Jag ahr egentligen inta några kommentarer om dagen. Jag försöker bara fokusera frammåt, fredag, fredag, fredag. Fast dagarna innan det är inte särskillt roliga. Imorgon blir det nationellt prov i engelska och på torsdag är det världens största kemiprov som jag måste börja plugga till. suck.. Dessutom måste jag bli klar med mitt U-land innan jag åker. Yiiihaa. Men på fredag då drar jag bara ifrån allt och åker iväg till värmen i Florida.
Jag vet inte avrför jag skriver det här, det är så ointressant det kan bli verkligen..
Jag lovar att bättra mig. Men först ska jag träna.
Hejdå Lilltå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-