Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ONSDAGEN

okey, har varit lite dålig på att uppdatera så här kommer lite fakta om onsdagen & i nästa inlägg som kommer om någon timma så kommer det om idag. Fattar du? Om inte så är du troligtvis drogad, blond eller båda.


Dagen börjar med Spanska, eller nej, Dagen börjar med Ont i huvet.
Sedan gick jag till skolan med min kära vän Johanna och först där hade vi spanska. Massa glosor i läxa som jag inte hade pluggat så jätteflitigt på, så jag kunde kanske 14,3 av de 20  orden eller nåt. Vi får se.
Eftersom att jag hade ny fresh mobil så tog jag massor med kort under dagen. Kulkul !
Här är från spanskan ;

För er som behöver glasögon så står det ''Albino städerska'' på den sista bilden och den ska föreställa Norman! Jag tycker att det är ett ganska vackert porträtt :)

Efetr Spanskan var det Gympellligympa. Jag tog faktiskt en bild där med, eller 2, men Pauline vill kanske inte att jag lägger upp en bild på hennes rumpa, så jag lägger bara upp denna.;

Japp, ni gissade rätt, redskap. Tråkelllitråk.
Den andra bilden tog jag för att fylla ut raden, och för att Johanna ser så rologt bortkommen ut. ha-ha-ha.
Sen körde dagen på med Matteprov. A-delen. Vad ska man säga? Nä, inget, här kommer en bild istället..

nödvändigbild.se?

Dagen rullade på med mat, där Annie lyckades blåsa upp mjölk i hela ansiktet när palle sa något roligt. Jag tror att hela matsalen skakade när vi skrattade. Herre min skapare, det var kul.
Här är en stund efter:

Och på tröjan står det: Man får va som man e När man inte blev som man skulle.
Ganska passande för våran lilla Annie..

Sedan var det bara eget val kvar.
Det blev inte så mycket av den lektionen, men, varför inte ?


Efter Shcooolan åkte jag in till staden för att ta en spruta. Medans jag väntade på min mami så satt jag på torget och väntade, det var nästan lite vårkänslor i luften. Härligt


Sprutan gjorde ont, men vad kan inte lindra det mer än lite chinamat sen?
Mumma :)

Postat av: LOLLLLLO

Varför tog du spruta? ;o

2009-03-05 @ 20:03:40
Postat av: anniepanny (Y)

HAHAHAHAHAHAHHA, den dagen var så jäääävla lyckad xD <3

2009-07-09 @ 18:25:36
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-