Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En (mån)Dag

Hejhallå&Tjabbbba.
En hyfsat trevlig, men dock väldigt seg måndag. Skola från 8 - 16. Det kan man kalla sega takter. Men vad kan inte muntra upp en mer än Tommy Nilsson med ''En Dag''. Den sätter sig på hjärnan. Och det roligaste är att jag fick veta att det är Alexander Bard som har skrivit den! Hahaha! Jaha, han hade tydligen att ganska normalt liv för ett tag sedan.

Skoldagen bestod av So, där vi pratade mest tror jag, hänger inte med så bra på Måndamorron. He He He. Men Sedan var et något så roligt som Musikredovisning och min grupp redovisade tillslut efter 3 veckors framåtskjutning. Efter det var det Gympa som gällde. (och nej Olivia, inga hårda svettiga bollar idag tyvärr). Det var Annie och Maria som hade egenlektion i typ ''Döda en klass med hemska konditionsuppgifter''. Ja, som ni förstod där så var det ganska jobbigt. Men det är ju såklart man klarar att gå 30 meter skottkärra när man precis har Hoppat 180 varv på hopprep, Sprungit 15 varv på en tjockmatta, Gjort 45 armhävningar, hoppat upp & ner på en jävla bänk i 2,5 minuter OCH suttit i 90 garder i 8 minuter. Där tänkte dom smart ju!..
Men jag som är så stor och stark klarade ju det såklart utan problem.
I Bämbä blev det Köttbullar,som räddade min dag. Men kanske inte Paulines gaffels dag..(bilden) Sedan var det Spanska, Wooohooo Living the dream och Efter det, Svenska, och sist och minst No. Prov imorgon då, i Genitik. Jag har pluggat sååå mycket. Jag hade tänkt öppna boken för första gången idag. Det blir historiskt.

Här är våran lilla hyllning till Tommy Nilsson. You go Tommyboyy!


Ohyeah, rock n' roll!

Postat av: Bea

Hej, allt bra med dig? :d

2009-03-02 @ 20:13:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johannes

Men näj! nu måste du äta en semla!! x)

2009-03-04 @ 19:37:01
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-