Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

el torsdago

¡Tja baberiba!

Idag är det torsdag. Och det betyder Sovmorgon. Det gillar vi! Jag sov som en stock. Hahaha, det påminner mig om två saker som jag bara blev tvungen att skriva:
1:
Läraren: Har alla sovit gott inatt?
Pinoccio: Jag sov som en stock.
hahahahhahahhahahahahh! Jag dör.
2:
Mårlind: Jasså, du kallas Stocken? Är du Träävlig?
hahahahah, vilken humor! Den killen är för rolig.

Men tillbaka till dagen,
Olivia ringde vid 08.24 och frågade om hon kunde ställa moppen hemma hos mig, och jag svarade såklart '' Stick och brinn din fjant! '' haha, nej, så hon kom hit med moppen och just nu står det 2 moppar i garaget. En röd och en blå, intressant va?
Skoldagen började iaf med slöjd.  Balklänningarna börjar se mer och mer ut som klänningar istället för tygbitar. Efter maten så var det Teknik, där vi lyssnade på lite redovisningar och kollade på en sånhär intressant film: (Johannes huvvvvve är ivägen)


Sedan var det No, woooooooooooooooooooooohoooooooooooooooooooo living the dream! or not. Och efetr det, matteprov. ännu mer wooohoo, fast jag orkar inte skriva det, du skulle ändå inte orka läsa det. Svenska fick avslut dagen, fast det var engelska istället. Som vi har prov i imorgon. Ohnej. Och nationellt prov i om en vecka, dubbelt ohnej.

Det var det mst intressanta idag.
Så kör upp lite bacon så ses vi senare om ni har tur. Tjo :*


Postat av: hiafia

hahahaha jag börja flabba vid tja baberiba xD livet é underbart!

2009-03-05 @ 22:13:14
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-